Friday, July 27, 2012

Tak nak buat iftar ka?

Salam Associates,

Kalau tak der aral melintang angin bertiup balik hatta taufan badai ombak rindu terjadi, saya bercadang untuk buat a day trip ke KL pada 4 atau 5, atau 6 Augusto 2012 bagi shopping baju raya. Atau kueh raya. Itu pun kalau-kalau ada yang berkenan di hati.

Kalau saya jadi ke sana, saya akan bertolak pada paginya, kemudian akan park di komuter sungai buloh. Dari sungai buluh boleh ke Jalan TAR atau sogo. Saya teringin sekali nak kasi pendedahan naik train pada azkiya dan aufa. Kesian diorang tak pernah naik.

Selepas penat bershopping, saya akan turun ke KL Central untuk berbuka puasa.

Kenapa KL Central?

Sebab itulah seumur hidup saya makan Chicken Rice Shop dalam hidup masa buka puasa. Plus, ingat lagi masa tu Nurul pulak ada nak balik Ganu naik flight. Nurul masa tu nampak makcik-makcik sangat (oh my mouth!). Dan masa tu jugak celebrate birthday yati kan?

Second time orang belanja Chicken Rice Shop adalah Lutfi di Giant!

Saya harap KL central dah makin moden. Dan saya teringin sangat nak jumpa Sitot. Azkiya pulak will turn 2 by 1st August nih, jadi saya plan nak beli kek sebijik (oh my calories!).

Ini adalah perancangan aja yang clouding dalam fikiran. Saya akan confirm balik at least by 3 Augustus.

Apa, korang nak makan kat Hilton & Le Meridien?

Astaghfirullah, bawa-bawa mengucap ya kengkawn.
Itu kena tunggu saya selesai semua.

8 comments:

Unknown said...

Haha, the laugh I get every time I read your entry Pojan...

By the way, as it happens, Yati pun dah discuss dgn Sitot sebab lama sungguh tak jumpa dia, Sitot cakap dia kerja malam most weekends (habis pukul 10 p.m.). The best she has is the weekends of 28-29 July and 11-12 August when she finish works at 5 p.m.

So apa-apa hal, Yati serahkan pada korang ikut kelapangan masing-masing bila boleh jumpa.

So, folks, kindly report your availability for further confirmation (this is Yati the professional speaking... XD)!

Yati sebatang kara - on je anytime... :p

Fauzan Ahmad said...

tarikh yang yati suggest tu saya tak dapat, errr...Dayah yang tak dapat. So kira tarikh tu mcm tak dapat.

Unknown said...

Nanti Yati check dgn Sitot kalau dia boleh join iftar hari Isnin 6/8.

Unknown said...

Kawan-kawan,

Sebagai pemegang mohor besar diraja Sitot, dia ckp kalau kita nak proceed dulu pun tak apa, based on Pojan's availability. If anything, we can arrange another iftar with Sitot for the weeks she's available.

Nanti nak raya lagi sama-sama, bak kata Sitot. :p

Shana said...

Kirim salam kat Sitot. Dia tak nak install whatsapp ke? Blh kita spam dia skali.. Hehe..

Opie said...

Adeh tak larat gelak baca entry nih.. XD i'm on for the days mentioned! I think kl central is a good place to meet up.

Unknown said...

1 sept kami akn ke KL lagi for a wedding. tyme tuh ramai free tak?

Unknown said...

Fauzan,

Yati free anytime kalau tak ada aral melintang...

Jomlah buat BBQ lagi! :)