Tuesday, July 08, 2008

Hye folks..

Hari-hari kerjanya....

Melihat-lihat calender mencari-cari bila waktu akan sampai weekend. Atau kalau-kalau ada hari yang boleh berlibur. Tetapi, selalunya Tuan hampa. Hari CUTI adalah hari untuk BEKERJAYA. Itu definisi Tuan dalam setahun dua yang mendatang. InsyaAllah.Nyata, Allah itu adil. Ada BISA, lawannya PENAWAR. Ada juga kawan-kawan dan saudara jauh yang sudi mengubat luka anak perantauan. TAERIMA KASIH KAMU.

Hari-hari kerjanya....

Menunggu e-mail. Menunggu jawapan dari UMP. Peringkat university sudah lepas. Yang dirisaukan pada KPT. Come on lah kerajaan, gua bukan nak gi oversea pun!!!!! USM Kubang Kerian jer, bukan Oxford. Janganlah kedekut sangat walau gua tak pangkah lu dalam PRU lalu. Sorry emo sket.

Hari-hari kerjanya....

Constant readers:
1. Apa barang gua belum dapat kad kawin Isma??? Rasa terpinggir siot!
2. Di maklumkan lagi, Tuan Caracol mengalami masalah kewangan sekarang, maklumlah, gaji probation untuk beberapa bulan ni ialah RM625 (selepas ditolak KWSP). Jadi talian 0192419677 telah diterminatekan. Sebarang "perhubungan" boleh diteruskan melalui 0139156946. Terima kasih.

3 comments:

Shana said...

Label tu mmg sgt sesuai, bodo-bodo. Weh, jgn emo sgt. Tak sesuai ar klu laki emo lebih2. Jth prestige nnt.

Anonymous said...

E-M-o
hahhahahha
sajer jerk
tadi kitorang kuar ngan mak yati, kaklong sidek dan cik ann.
banyak betul tempat makan di kelantan ni.....

Opie said...

hi..

jelesnye kite yang tuan, kaklong ngan cik ann dpt kuar makan2 ngan mak ati.. teringat zaman dekat pantai timur.. dekatnye tganu n klantan, bley pi hari2!

pojan jangan stress.. things will come your way, insyaAllah. it always has.. You're always lucky that way =)