Friday, February 20, 2009

Hari-hariku seindah biasa...thehehe

Ahhh...how am I suppose to say it? How u guys been doing? Good?

Mama-to-be Isma, bukan niat nak menyepi tanpa cerita tapi a lot of things happened and I got my hands full. Somehow I'm still breathing. Yeahh...i'm a survivor!

Mun, lama benor kao tido yea? Alih-alih udah mampir ke UPM. Tahniah! Before that, ada lebih baik kalo kao dapat belajar sedikit ilmu menghindar diri dari heart attack or kidney failure. Hehe...lah ni aku tengah meng'apply' semua tu untuk MSc kat UKM.

Arshana and Yati, don't hang out too long but don't let go too soon key! Saya doakan siang malam yang paling baik untuk kamu berdua di luar sana.

Citot, apa cer???last message kao tanya aku berapa watt elektrik seterika guna?jadik aku assumed kao sibuk mengira bil TNB bagi. Bila nak ke UKM? You still haven't changed ehh? gahaha

Nurul, kawan saya yang paling 'baik' dan beriman antara semua. Awak pasti ok kan di UDM? itu tak termasuk suka pakai baju warna 'pudorr' je. Kerja banyak? Sometimes you have to say NO to certain people dan buat yang termampu key...jangan paksa diri...Go Go Power Tok Batin!

Pojan, biasa nye scope scholarship yang saya cakap dengan nya. Tapi saya tau biasiswa KPT/UMP dah masuk kan? Tak tahu kenapa, awak selalu setapak lebih depan dari saya no matter how hard i tried. Luppi pernah cakap camni "Pojan lain cerita, itu dah rezeki dia." Betul jugak kan? Keep up your pace my dear friend!

Luppi, heyy...still hot stuff as usual eh? Sampai kat UDM pung? (nurul bgtau). Kalo kat UMT mesti lagi glamerrr dari saya. I heard alot of things bout you lately. Bila la agaknya nak dengar cerita dari awak sendiri yerk? Ehemm...

Oh yaaa...tentang Dark Story of Mine tu, agaknya saya tak leh nak teruskan menulis. Atas sebab-sebab menjaga nama baik semua pihak terutama yuu emm tee. Tak kira macam mana layanan yang diberikan pada saya, mereka tetap insan2 yang bertanggungjawab menolong saya.

I worked with them means I worked for them. I can't think otherwise. Right?

That's all for now!

13 comments:

Nurhidayati Abd Aziz said...

Wahaha, saya merasa sangat bangga campur sedih tengok blog ni bertambah meriah.

Hey, Ann! :p

Yati sekarang tengah sibuk mengangkut barang dari pejabat pos ke rumah, hampeh posmen tak ketuk pintu, semua barang dia tinggal kat pejabat pos.

Ann, selamat memulakan hidup sebagai pelajar di UKM, apa-apa hal dera je Kak Sofie tu... :D

izra said...

Yati,jgn nangis ye. Kita semua kan ada kuasa telepati.Bila sorang teringat kat org lain,semua pun ikut sekali kan?

Ann, aku kan sleeping beauty.haruslah tido pun lama kan?hahaha my hands are full too my dear.aku mmg akan mengvaccinate diri sendiri before start MSc nnt.bukan setakat kidney failure, aku rasa mungkin aku kena bwk tong oksigen merata-rata sbb ada breathing difficulties nnt haha!tp takpe, nnt Jeff bleh tlg..hahaha ;)
sape Jeff?ada la mamat tu...(aku tgh dlm mode bergosip ni.hihi)

wei,next weekend aku turun KL.nnt bleh poya2.tgh diskas dgn k.opie kat YM ni.

Shana said...

Jeff? Who? Sila update! :P

Saya pun br kenal betik muda Jepun sorang ni. Comel la... Huahua.. Ada sorang lg betik muda agak hensem. Nape la slalu dikelilingi betik muda? Bosan tul...

Isma Yanti said...

if korg nak tau, sir pun baca gak blog ni n blog2 korg....

banyak yg dia musykil pasal kita semua. antara yg dia tanya, betik muda tu apa?

hu

izra said...

Tsk..tsk...mmg patut pun sir musykil. Kat sini, officemates aku pun musykil term2 yg aku guna. Betik muda pun termasuk la. Ada ke diorg membayangkan betik muda tu...Alamak,tak sesuai la bgtau kat sini.Kau explain la kat sir ek. Mesti sir geleng2 kepala je kan?

Shana said...

Oops! :p

Nurhidayati Abd Aziz said...

Haha!

Now these are definitely the girls I know!

Now I can cry. :p

Ann said...

@ati

dun cry dear fren!
sy akan nangis kalo awak nangis!

sy tak mampu nak dera kak op sbb dia sndr akan menderakan diri sbb sy.huahua

@mun

aiseh...kalo kao sleeping beauty aku nak jadik apa?

wonder woman? tak nakkkk...!

@shana

sy lagi la kn wat research betik. ok apa, betik muda? sounds nice to me. hehe

@mama-t-b isma

alamak! malu la plak...

kn explain kat sir and i'll pass the task to u!

lyana sidek said...

ann, hehe. susahla nak hilangkan trademark pudor tu..haha
lutfi hot stuff dr segi kena wat keje, bukan ramai peminat...hehe
go go ann!!!

sy x leh nak post entry... huhu

sape2 yg leh post tu, citerla ya apa yg terjadi. biarla hidup saya diselubungi misteri...haha.

nannunde karde karen...rumbek!

Opie said...

Nurul,

apa maksud ayat last tuh?? haha..

Hello evrybaddi! wah, teringat balik zaman kita discussion dan gosip guna ayat2 cryptic..

jom tulis entry satu, guna semua perkataan rahsia kita.. pastu comment pun pakai code.. mampuss orang tak paham!! ^^

Kalau sir ikut blog ni, mesti ada makhluk lain yang ikut gak kan..

izra said...

K.Opie, meh sy decryptkan ayat Nurul tu. It means I love you very much in Tamil. Nurul dgn sy pernah belajar bahasa Tamil dulu. Secara rahsia ok. Satu lg ayat kegemaran Nurul, Poodah poni! haha!

Siapa nak start dulu tulis entry guna ayat2 cryptic kita tu?

lyana sidek said...

mun...ada lagi satu la ayat feveret kita...
kak sofie sila baca mcm ayat drama ya.mun akan tnya saya "nurul, enna porengge" pastu, sy akan jawab "toilet pore"...sebab sy suka makan. kalu suka makan....kena la slalu.....jengjengjeng.hehe. mun, ada lagi ke ayat tamil kita ek?
takpun ceni mun, kita xyah la gtau seme yg kita blaja. biar org tnya dulu...cewah..kak opie, dare to join our class?
whoopwhoop (teringat kawan2 awak kat blakang bilik sy kt kuantan dulu mun, mesti family diorang dh besar kan...)

Shana said...

Hahahaha... Lawak la korang ni. Kita ada bahasa cryptic ke? Cam tak ingat plak..