Thursday, February 19, 2009

Hola!

It’s been a while kan? Life is pretty hectic la sekarang ni. Since the other day Isma asked “Kenapa kau menyepi Mun?”, so I thought, I might tell you guys what I’m up to these days. First off, I had the chance to listen to a short talk by Prof. Craig Williams of University of Wolverhampton this morning. He’s a visiting professor at my faculty. An expert in zeolite. I must say, I wish I could be like him. I convinced myself that once I got my PhD, I’ll probably be able to talk like him. It’s not easy to inspire people right? Way to go Craig!

Oh, last Saturday, I watched Puteri Gunung Ledang The Musical! Again! Worth every single cent I spent on the ticket. Tiara is amazing as always and Stephen Rahman Hughes a.k.a. Hang Tuah is perfect! What can I say? He made me swoon! I actually believed that he was singing to me instead of Gusti Putri. I could practically see every crease on his face as he sings. That’s how close we were. Hehe. Arshana, wish you were here girl.

Insya-Allah, this July I’ll begin my MSc at UPM. Can’t wait! Excited giler ni! Pray for me will you? I miss life as a student…..What else ya? Itu je la kot. I’m signing off. Petang ni my students ada test. So, I have to get ready. Adios!

p/s: Korang semua apa khabar?

15 comments:

lyana sidek said...

muni!!!

hehe. sy x leh nak post entry pun. leh komen je. mun, selamat berjaya dunia akhirat. one day i'd like to attend your talk. and i'll be ur guest speaker. haha. berangan...

Isma Yanti said...

alhamdulillah...baik2 saja...

eloklah if ada yg update pasal diri memasing kat cni. ni je tempat kita leh jumpa.

friendship forever ye kawan2ku.

sitotnya mana....
ann..
lupi..
kak opi pun blog dh lama tak update.
yati, hajarfauzan n shana...slalu je tengok blog korg.

nurulyana..kata nak pos kepok gotel? guano cerito?

Nurhidayati Abd Aziz said...

Mun!

Wah, nak sambung study kat UPM, jelesnya korang semua dekat-dekat, boleh rewang selalu. :)

Gosh, you already sounded like a true scientist, I can just imagine you standing at the podium out there my friend - Dr. Munirah... :)

Take care k, and the best of luck for your MSc, looks like I might spend my time a little longer in Australia. I can't wait to be back and reunite with you girls again!

Ganbatte ne!

Nurhidayati Abd Aziz said...

Oh, btw, Mun, kita tak bergosip lagi. You're seriously missing the fun!

Ahaks, I hope to see you soon. :)

izra said...

Nurul,
Nak jd guest speaker ye?boleh dipertimbangkan hehe Bakpe tak leh post entry? Terima kasih diatas doanya ya...isk..isk..tiba2 rs melankolik pulak :p kepok utk isma je ke?saya cmne?

Isma Yanti,
Friendship forever too! Ampun la sbb menyepikan diri huhu~

Yati,
Ada gosip terbaru ke? Ni yg tak sabar nak dgr ni. Nnt kita YM ye Dr. Hidayati :) Semalam ms test students sy, baru la rasa mcm lecturer. Gerun jgk sebenarnya. Bila kita nak jumpa ni Yati? Kalau kaya-raya, nak je sy pegi sana. Then bleh pi Hokkaido and Glasgow sekali hehe Take care!

izra said...

btw Yati, did I really sound like a true scientist? hihi

Opie said...

Oh munirah,

Br skarang dengor citer. Wey, nnt turun UPM mu baik call akak.. kut tak, siap!!

On a much sadder note.. apa barang sumer orang da start masters!? Tak aci!!!!!! Aku balik2 RA lagi!!! T-T

Tapi, da rezeki masing2 kan.. alhamdulillah....

Opie said...

BTW,

Isma, akak bukan taknak update blog.. komputer kat lab ni bongok.. asal tulis lebey sket DC.. post gambar lebey sket DC.. customize lebey sket DC..

Lamo2 na camtu tak koso den do heh!!

(bahasa negri translation: tak kuasa aku! =P)

Nurhidayati Abd Aziz said...

Mun,

Yes you do sound like a true scientist!

Kak Sofie,

Apa lagi, subscribe lah internet celcom broadband. :p

izra said...

K.Opie,
Sy mesti akan call akak. Hari2 pun boleh hihi Sorry sbb lama mendiamkan diri. Takpe kak, your time will come soon. Jd RA pun ok apa. Bleh kumpul byk2 ilmu before masters. Nnt takdela tercangak-cangak mcm sy ni.Kan?btw, this might sound bongok tp DC tu apa?hehe

Oh,sy second Yati punya motion!subscribe la kak. RM 68 je sebulan. sy pun ada satu. boleh online on the go!

Shana said...

Oh Hang Tuah! Takde gmbr ke Mun? Nk tngk! :D

p/s: Sori, komen lambat giler.

izra said...

Shana,
Gambar Hang Tuah ada di dalam hatiku...cis cheesy betul diri sendiri ni. Gambar dgn poster ada la. Dgn org sebenar takde la..Diorg patut but sesi bertemu peminat kan?apa la...tp seriyes best Shana..seat sy betul2 depan orkestra hihi

Anonymous said...

silent treatment,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

izra said...

Pojan, sampai hati tak nak cakap dgn kitorg..sob..sob..

Opie said...

Apa barang pojan silent treatment..

Kalau silent takyah la bagi komen langsung wey.. anticlimax tul! :p

Mun, DC tu disconnected...