Wednesday, August 05, 2009

Haish, mana perginya semua ahli BTB??

I know everyone's probably busy with all kinds of things. Technically, I'm busy too, but I need to get this out of the way so that I can focus on other pressing matters.

I know this is a little early, but I'm sort of in the middle of planning for our end of the year trip. Tahun lepas kita gi Pergau. Tahun ni, akak ingat nak pergi pulau Redang atau Perhentian. Tapi memandangkan akhir tahun adalah musim tengkujuh, niat tu terpaksa dibatalkan (sorry Cik Ann..)

Anyway, Hajar ada suggest kita gi Bukit Merah Laketown resort. You can find more info here. Accommodations dia agak mahal, mungkin kita boleh cari hotel murah kat luar..? Bukit Merah ada 3 themeparks, 2 of it nature oriented (ecopark and Orang utan island). Wut do you think?

Sila la bagi suggestions yer.. I'd really like to get you guys' opinions on this. Pergau was a lot of fun, but I don't know any other place like that, unless you all nak gi Chini. Pulau Banding is also very nice, dekat Belum Temenggor Forest Reserve, Perak.

So let me know about your shcedules, where you wanna go, et cetera... kay?

Luv you guys!

12 comments:

Nurhidayati Abd Aziz said...

How about renting a house? Kita boleh masak sendiri macam di Pergau dulu.

I'm coming back in sya Allah before raya haji, sometimes in the third week of November. So I will be free way until I think February or March.

My sister in law is expecting the third child (which we all hope will be a boy!) and I might have to babysit the two girls, but nothing my family or I can't handle.

Count me in!

Kak Sofie.... (sengih ada udang di sebalik batu ~_^)

Shana said...

Looking fwd to the pics then. Haha. Hope you guys have fun.

Btw, cam udang besar je yati...

Opie said...

@ Ati

Renting a house sounds nice.. preferably by a lake ^^

And I agree with us cooking.. It's tradition!

Atiii.... (akak tau udang tu apa, n i dun mind *grin*)


@ Shana

Haish, I wish you'd be in the pictures instead of just looking at them..

Ye shana, udangnya besar! ^^

lyana sidek said...

apa korang ni....udang apa? besar plak tu...huhu
saya kalau makan udang nanti gatal~~ =P

yati makan udang tu gatal tak~~?

all, boleh masak2 sangat bes~ tapi korang plan nak buat bulan berapa?

Nurhidayati Abd Aziz said...

1. I vote for Penang National Park!

2. Arshana and Nurul, udang besar cuma boleh tunjuk kalau dapat... :P

Opie said...

Ati,

Udang tu senang jer dapatnya..

Cuma, kena guna teknik yang betul. Nelayan tu.. nelayan tu yang penting! XD

Nanti akak check out apa yang ada kat Penang National Park ya..

Opie said...

Nurul,

cadangnya nak buat end of year ni Nurul.. seperti biasa..

Nurul ada teringin nak pi mana2? ari tu akak ada ingat nurul kata nak pi pulau pinang..

Shana said...

Juicy!

Nak tau gak Yati!! :D

Nurhidayati Abd Aziz said...

Haha!

I missed talking to you girls like this. It reminds me of our gloriously naughty times dulu-dulu.

:p

Arshana,

Kena tunggu. ^_^

Ann said...

am i late? huhh

kinda busy with my betik muda.

sy tak kisah pun kat mana2..ala setakat pulau2 kat tganu tu sy akan jelajah jugak nnt..hehe..so i got plenty of time to do it!

penang?sounds nice to me! kedah pun menarik gakkk..alamak..

masak? i'll pass the task pd kak op ngan nurul je nnt..gehehe

can't wait to meet u ati!

Opie said...

Ann,

Right on tym! ^^

Haish.. Ann main betik muda, ati pikat udang besar, Akak ngusha kelawar..

Shana ngorat apa shana? worms, was it? I can't remember...

Adeh, apa nak jadi kita nih?? XD

Hm, rasanya skarang ni it's a toss up between Penang and Bukit Merah.. Or..

Ooh, I have an awesome idea!!!!
XD

Nanti akak tulis entry laen!

Ann said...

kak op,

kehkeh...that's what make us superfoxes women i guess.

apa dia? can't wait to read!