Tuesday, August 16, 2005

asifah...

kabare everyone...well dah lama tak contribute apa2 kat blog nie.ada idea tapi bila start je nak nulis otak terus beku sesejuk badan saya yang tengah demam.sungguh saya ni tak de bakat dalam penulisan.maybe i was not born as a writer.bahana dah lama sangat saya terlupa password nak sign in.tambah lagi beku sebab bila saya baca blog ni semuanya dalam english.huhu~...bukannya tak tau tulis in english tp for sure banyak grammar error.berbalik pada kelupaan tadi, alhamdulillah berkat membaca buku motivasi dr tuah saya ingat balik apa yang saya lupa.menurut pakar motivasi tersebut sebenarnya otak manusia terbahagi kepada 2 bahagian.rasa janggal plak sebab setahu saya ada 3 parts.2 parts tu merujuk kepada conscious mind and sub conscious mind.minda sedar dan minda bawah sedar.sungguh menarik...
esok ada kuiz tissue culture so nak wish good luck.tabahkan hati...insya allah mesti okey punya.bak kata dr tuah,"seseorang itu tidak dilahirkan bodoh melainkan dia sendiri yang membenarkan dirinya menjadi bodoh". illa liqa...

1 comment:

izra said...

selamat kembali ann!lps ni jgn lupa password lagi ye hehehe ^_^