Monday, August 29, 2005

Bukan blog SAYA seorang.

Malam Sabtu, seperti biasa, saya sendirian lagi di kamar. Bosan2 saya ‘selongkar’ My Documents dlm PC kesayangan saya, lalu saya menemui sesuatu yang saya sendiri sudah lupa kewujudannya. Sesuatu yang saya tulis lebih setahun yang lalu. Saya tak sangka begitu rusuh hati saya pada waktu itu. Saya tidak berapa pasti apa sebabnya. Mahu saya menceritakannya di sini tapi ini bukan blog SAYA seorang, ini blog saya dan teman2 sejurusan. Tak wajar pula rasanya. Mungkin saya patut bina blog sendiri. Biar tiada orang mahu melawat, asalkan hati saya puas. Tengoklah bagaimana. Saya perlu menuntut ilmu dahulu dgn tutor tidak rasmi saya, Ati. Hmmm, mungkin juga Arshana……dan Fauzan. Tengoklah.....






Nota kaki:
Skrg adalah fasa dlm hidup saya di mana saya sering hesitate utk melakukan sesuatu. Ada sesiapa boleh bagi nasihat? Uncertainties selalu saja 'melawat' saya....

2 comments:

lutfi lukman said...

like nike sez...just do it!

izra said...

@ahmad lutfi

thanks! i'll remember that (^_^)